Brands Hatch

Brands Hatch разполага с две трасета: по-късото “Indy Circuit” с дължина 1.927 км се намира изцяло в пределите на естествен амфитеатър, предлагащ на зрителите зрелищни гледки от където и да наблюдават. По-дългото трасе “Grand Prix”, с дължина 3.915 км, е било домакин на състезание на Формула 1 и е създало събития като двубоя на Джо Сиферт и Крис Еймън през 1968г. и бъдещия световен шампион Найджъл Мансел с първа победа 1985г. Състезанията на пистата “Grand Prix” са ограничени до няколко в година, подари живущите в околността и ограниченията за шум, (обикновено се организират за издания като BTCC и BSB).

Пълното трасе на “Grand Prix Circuit” започва на “Brabham Straight” с издължена вертикална извивка към външната страна, водещ към десен завой на “Paddock Hill Bend”. Въпреки трудността си, този завой предлага една от малкото възможности за изпреварване, поради предхождащата го права.Следващият завой “Druids” е остър и е разположен след изкачването “Hailwood Hill”. След това трасето прави извивка около южната трибуна и се насочва към още една крива към спускането “Graham Hill Bent” и още една леко пречупена дължина “Cooper Straight”, паралелна на пит лейна. След правата, трасето се изкачва по завоят със снижаващ се радиус “Surtees”, след което следва права, на която може да бъде развита максимална скорост. При “Pilgrim’s Drop” и “Hawthorn Hill”, които водят към “Hawthorn Bend” са най-големите промени във височината. След това пистата повтаря конфигурацията си, преминаваща през гористия район и серии от завои със средна скорост, но най-забележими остават спускането “Westfield” и прикрития завой “Sheene”. След това трасето се извисява от горите при “Clearways” и се присъединява към “Indy Circuit” за “Clark Curve” със завой към старт-финалната права.

Британската писта “Brands Hatch” е проектирана и построена от четирикратния шампион на раликрос Тревър Хопкинс. Заварена е през 1981 г. Дължината й е близо 1.50 км. За разлика от предишните състезания на “Brands Hatch”, сега автомобилите тръгват от старта и завиват в дясно, спускайки се по “Paddock Hill Bend”. През S-образните завои, водещи към низината, пистата се присъединява към “Indy Circuit” за да прекоси острия завой “Druids”, преди изключително рисков 90 градусов ляв през ‘Langley’s Gap”, свързване отново с “Indy Circuit”, но този път обратно по часовниковата стрелка. От “Cooper Straight” автомобилите се спускат директно към старата съединяваща улица и обратно до “Paddock”.